2013年3月11日星期一

手痒。

近来手非常非常的痒,脑筋越来越差,

所以就写一下词来补下脑~

都不怎么好...可是算了,还有进步空间嘛 =P

所有的词都没有主题哈哈哈哈。

1)午夜的大雨
     冷冰冰的墙
     还未睡的人
      害怕梦见那伤

是谁说 伤痛以后
心就能承受万重
到现在 流下的泪还是会燃烧
在岁月里 留下灭不去的疤

我和你 共同造梦
我恨你 违背了梦
你信守承诺给我希望
再转身留下失望绝望

你我织梦的环
如今化成泪的光
你亲手画的幻
让我独自累着伤

因为有你 我学会独立
原来这世界 我还不熟悉

3)第3首...是英文的。主要是,手真的很痒。
    英文不好,可是就是想试试。哈哈。死欠打。
    英文好的各位,不妨帮帮忙,指正一下错误啦 =P

Wake up in an early morning
waiting for a place to stand
trains keep coming, clocks cant stop
take a breath and i found im out of line

People keep racing
but i lost in the crowd
I cried alone in the dark
begging for a way to go
until i promised myself
to make my life alive

So give me a chance to try for once
let me believe the dream i want so much
I'll lead my life through and out the harsh
To see the sunshine within my heart

Let me hold, hold the hands i love so much
let us run, let our heart beat as one

So give me a chance to try for once
let me believe the dream i want so much
I'll lead my life through and out the harsh
To see the sunshine within my heart

Let me go, towards the place i dreamt so much
Let us show, show the world the smile we'hv found


I promised myself
to make my life alive
Honey sleep tight tonight
Tomorrow is the big day arrive





--淇--

没有评论:

发表评论